Częste pytania
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Promocja! – produkt dostępny w promocyjnej cenie
- Oczekuje na dostawę – chwilowo 0 sztuk na magazynie ale spodziewamy się produktu w najbliższych dostawach; na taki produkt możesz złożyć zamówienie, które zostanie zrealizowane niezwłocznie po przyjęciu dostawy; jeżeli chcesz znać więcej szczegółow – skontaktuj się z nami poprzez e-mail: tanmed@tanmed.pl
- Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt – skontaktuj się z nami poprzez e-mail: tanmed@tanmed.pl
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- firma kurierska,
- paczkomaty Inpost
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Aktualnie nie ma możliwości odbioru osobistego – prowadzimy sprzedaż wyłącznie wysyłkową.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Na Twój adres e-mail na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. Zazwyczaj przesyłki krajowe w większości przypadków docierają do klientów kolejnego dnia roboczego po nadaniu.
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.
Gdzie jest moja przesyłka?
W wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi podaj dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT na firmę do paragonu?
Od 1 stycznia 2020 r. zmieniły się zasady wystawiania faktur do paragonów. Oznacza to, że , sprzedawca wystawi fakturę nabywcy, który posługuje się numerem identyfikującym, tylko w przypadku, gdy ten numer będzie znajdować się na paragonie dokumentującym sprzedaż.
Kupując jako osoba fizyczna nie będziesz mógł zmienić na zakup na firmę. Jeśli chcesz otrzymać fakturę/paragon za zakup na dane swojej firmy, sprzedający będzie mógł Ci ją wystawić tylko wtedy, gdy w trakcie wypełniania Formularza dostawy i płatności podasz NIP i dane swojej firmy. Faktura w późniejszym terminie może być wystawiona tylko do paragonu dla którego kupujący podał numer NIP swojej firmy.
W przypadku wybrania opcji otrzymania faktury wiąże się to z podaniem wszystkich potrzebnych danych. W przypadku ich braku zostanie wystawiony paragon bez możliwości zmiany na zakup na dane swojej firmy.
Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami VAT, paragon do kwoty 450 zł brutto (100 euro) z NIP nabywcy stanowi fakturę uproszczoną, równoważną ze zwykłą fakturą. W przypadku takich paragonów (z NIP nabywcy), aby potwierdzić zakup, nabywca nie musi dodatkowo występować o zwykłą fakturę.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia i własnych preferencji, możesz wybrać jeden
z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność elektroniczna (przelew on-line).
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości.
W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości.
W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie.
W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki,
a następnie skontaktowanie się z nami.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej,
a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumentów (Dz.U. 2014, poz. 827), Klientowi, który jest konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny
w terminie 14 dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik
i wskazana przez Klienta wszedł w posiadanie rzeczy (w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy).
W przypadku zawarcia umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje.
Czy mogę zwrócić niepełne opakowanie?
Zwrot może nastąpić tylko i wyłącznie w takiej samej formie jak zakup.
Jeżeli zostało zakupione pełne opakowanie które zawiera np. 10 plastrów to zwrotnie musi przyjść też pełne opakowanie. W przypadku zwrotu mniejszej ilości nie będzie mógł zostać rozliczony.
Jeśli bierzesz pod uwagę, że możesz nie wykorzystać wszystkich opatrunków ale nie chcesz aby zabrakło to dla naszych klientów udostępniamy możliwość zakupu na sztuki. W takim przypadku możesz zwrócić pojedyncze sztuki z pełnego opakowania, które nie zostały wykorzystane.
Czy można wymienić/zwrócić jedną rzecz z zakupionego zestawu?
Nie ma możliwości zwrotu pojedynczego towaru, a także wymiany na inny model. Zwrot może nastąpić tylko i wyłącznie w takiej samej formie jak zakup
Kiedy pojawi się promocja?
Niestety nie dysponujemy informacjami o nadchodzących promocjach. Prosimy śledzić nas na bieżąco.
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.