+48 517-153-786 (pon-pt 09:00-15:00)

tanmed@tanmed.pl

Gromadzka 24C, 30-714 Kraków

Czas i koszty dostawy

  1. Towary są dostarczane na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.

  2. Czas realizacji zamówienia dotyczy tylko dni roboczych – od poniedziałku do piątku.

  3. Czas realizacji zamówienia nie przekracza 3 dni, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin. W razie czasowej niedostępności towaru Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. Dokładamy wszelkich starań aby nasi Klienci otrzymywali towar jak najszybciej.

  4. W przypadku zamówienia realizowanego za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego termin realizacji zamówienia liczony jest od momentu otrzymania płatności.

  5. W przypadku zamówienia realizowanego poprzez przelew bezpośredni na konto sklepu termin realizacji zamówienia liczony jest od momentu otrzymania płatności. Nie wysyłamy towaru na potwierdzenie płatności.

  6. Czas dostarczenia przesyłki jest zależny od wyboru formy dostarczenia Produktów:
    • przesyłki kurierskie – 1-2 dni robocze. Dostawy Produktów poprzez firmy kurierskie są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku
    • przesyłki paczkomatowe – 1-2 dni robocze. Dostawy Produktów do paczkomatów są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku

  7. Czas dostawy przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostarczenia przesyłki. Zarówno czas realizacji zamówienia, jak i czas dostawy, podajemy licząc tylko dni robocze. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Produktu lub opóźnienia w jego dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przy składaniu zamówienia przez Klienta.

  8. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej na wskazany w zamówieniu adres lub punkt odbioru.

  9. Koszty dostawy zależą od wartości zamówienia oraz wagi i wymiarów paczki. Koszty są wskazane w koszyku zamówienia przed jego zatwierdzeniem.

  10. Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy jej opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone zalecamy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z naszym Działem Obsługi w celu wyjaśnienia sprawy.

  11. Tanmed Sp.z.o.o nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy oraz nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez przewoźnika

     »   Więcej informacji w Regulaminie