Czas i koszty dostawy
- Towary są dostarczane na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.
- Czas realizacji zamówienia dotyczy tylko dni roboczych – od poniedziałku do piątku.
- Czas realizacji zamówienia nie przekracza 3 dni, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin. W razie czasowej niedostępności towaru Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. Dokładamy wszelkich starań aby nasi Klienci otrzymywali towar jak najszybciej.
- W przypadku zamówienia realizowanego za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego termin realizacji zamówienia liczony jest od momentu otrzymania płatności.
- W przypadku zamówienia realizowanego poprzez przelew bezpośredni na konto sklepu termin realizacji zamówienia liczony jest od momentu otrzymania płatności. Nie wysyłamy towaru na potwierdzenie płatności.
- Czas dostarczenia przesyłki jest zależny od wyboru formy dostarczenia Produktów:
- przesyłki kurierskie – 1-2 dni robocze. Dostawy Produktów poprzez firmy kurierskie są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku
- przesyłki paczkomatowe – 1-2 dni robocze. Dostawy Produktów do paczkomatów są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku
- Czas dostawy przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostarczenia przesyłki. Zarówno czas realizacji zamówienia, jak i czas dostawy, podajemy licząc tylko dni robocze. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Produktu lub opóźnienia w jego dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przy składaniu zamówienia przez Klienta.
- Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej na wskazany w zamówieniu adres lub punkt odbioru.
- Koszty dostawy zależą od wartości zamówienia oraz wagi i wymiarów paczki. Koszty są wskazane w koszyku zamówienia przed jego zatwierdzeniem.
- Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy jej opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone zalecamy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z naszym Działem Obsługi w celu wyjaśnienia sprawy.
- Tanmed Sp.z.o.o nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy oraz nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez przewoźnika
» Więcej informacji w Regulaminie